Auf Wiedersehen, Arriverderci, Au Revoir, Tot Ziens..

13 augustus 2013 - Weert, Nederland

Het laatste blog. De laatste reis terug. Het is mooi geweest. We hebben veel gezien, veel gelachen en zelfs af en toe een beetje moeten huilen. Ik stond vroeg op en nam en uitgebreide douche. Ik liet nog een keer mijn hele reportoire horen onder de douche. Liedjes van Paolo Nutini, Jack Johnson en zelfs LMFAO kwamen voorbij. Uiteindelijk sloot ik af met Tom Odell. Na een half uur stapte ik uit de douche. Ik had gehoopt op een staande ovatie, maar die bleef uit. Iedereen was bezig met zijn koffer, Facebook of andere dingen. Maar de toon was wel gezet en iedereen verliet met een tevreden gevoel het hotel.

Op naar Gare du Nord waar we nog wat ronddwaalde in de hallen van het station. De laatste souvenirs kopen en toen de trein in. De treinreis ging veel sneller voorbij dan al die andere voor mijn gevoel. Want we waren al erg snel in Roosendaal, waar Derek ons ging verlaten. Een polonaise van traantjes liep over mijn wang. Ik beschrijf het misschien wat dramatisch, maar zo voelde het wel. We vervolgde onze reis naar Dordrecht om vervolgens de trein naar Tilburg te pakken. Hier stapte Michelle uit. Dikke tranen vloeide, maar gelukkig was haar moeder en zus op het perron om haar te troosten. In Eindhoven namen Eefje en ik van elkaar afscheid.

Het is mooi geweest.. Het was een mooie reis.. Een reis om nooit meer te vergeten!

Een echt avontuur.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade